Forum www.amg2007.fora.pl Strona Główna www.amg2007.fora.pl
dla studentów Farmacji na AMG (2007)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Organizacja BALU MGR
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.amg2007.fora.pl Strona Główna -> Ogłoszenie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gosiula**




Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Ciechocinek

PostWysłany: Sob 17:41, 17 Gru 2011    Temat postu:

Ula swietnie sie spisalas z organizacja w tak krotkim czasie to jest mega fajna oferta Smile) no i wiadomo, ze lepiej bedzie po egzaminach Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Endorfinka




Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 3city

PostWysłany: Nie 14:29, 18 Gru 2011    Temat postu:

Podbijam powyższą wypowiedź Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pinula




Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Przymorze;)

PostWysłany: Pon 14:49, 19 Gru 2011    Temat postu:

myślę, że trzeba jutro na leku roślinnym nagłośnić, że organizowany jest bal i żeby się zapisywać na listę. jestem pewna, że trochę osób jest, które żyją w nieświadomości jeszcze;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pinula




Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Przymorze;)

PostWysłany: Wto 14:09, 20 Gru 2011    Temat postu:

Nie możemy jednak zrobić tego balu przed postem?? Pisaliście, żeby nie wykluczać erasmusów, jest ich garstka, ja to jak najbardziej rozumiem - dlatego bal nie może być później. Zrobienie balu o tydzień wcześniej, to nie będzie jakaś wielka różnica, a to nie będzie jeszcze post. Może to będzie dodatkowa motywacja dla niektórych, żeby pozdawać egzaminy w terminie:)
Co o tym myślicie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makda




Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Danzig

PostWysłany: Wto 19:35, 20 Gru 2011    Temat postu:

wystarczy pójść do księdza, porozmawiać i poprosić o udzielenie dyspensy.
tak to działa od kilku lat. nie słyszałam, żeby któryś z księży odmówił Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pinezka




Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 0:19, 21 Gru 2011    Temat postu:

Rozumiem też osoby, które przestrzegają postu, ale pisałam na początku, że gospoda ma wolne terminy w lutym: 4,11, 25 a w marcu 3,10, 17, 31. 18 lutego jest zajęty. Bardzo mi przykro, ale ten termin musi zostać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pinezka




Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 0:21, 21 Gru 2011    Temat postu:

Aha, przypominam, że można pisać do mnie na prywatną wiadomość. Przez to zaliczenie z leku zapomniałam listę zostawić w szatni:/ Ale widzę, że dobrze sobie radzicie i zgłoszenia napływają do mnie wszystkimi drogami:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pinula




Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Przymorze;)

PostWysłany: Śro 21:23, 21 Gru 2011    Temat postu:

To znowu ja;) tym razem chciałabym się dowiedzieć o ciasto i fotografa - rozmawiałam ze sporą liczbą osób i wszystkie one uważają, że to są zbędne rzeczy. Aparat i tak weźmie co 3 osoba, a zdjęciami na pewno się powymieniamy, więc uważamy, że jest to dodatkowy zbędny koszt. Podobnie jest z tortem - o czym już w tym wątku ktoś mówił.
Fajnie by było, gdyby te sugestie zostały wzięte pod uwagęSmile Oczywiście jeżeli większość chce fotografa i ciasto, to nie będziemy się wykłócaćSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ahroun




Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Gdyni, z Gdańska i ze Słupska. :P

PostWysłany: Śro 22:34, 21 Gru 2011    Temat postu:

tak, zgadzam się z Pauliną, rozmawialiśmy dzisiaj o tym w gronie ok 10-15 osób! Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pinezka




Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 22:46, 21 Gru 2011    Temat postu:

Na tort się zgodzę jak nie chcecie, ale fotograf nie bierze dużo. Zresztą jest to młody chłopak z dobrym aparatem, który nie przyjdzie się tam bawić tylko specjalnie robić profesjonalne zdjęcia. Niekoniecznie pozowane. Zaufajcie mi, że nie naraziłabym Was na koszty. Jak przedzielimy pare stówek na 140-150 osób to na osobę wyjdą grosze a zapewniam Was, że pamiątka zostanie na całe życie. Trochę więcej wiary w mój rozsądek:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pinula




Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Przymorze;)

PostWysłany: Śro 23:13, 21 Gru 2011    Temat postu:

Ok:) na tego fotografa jestem szczególnie wyczulona, bo to niestety są często pieniądze wyrzucone w błoto - co prawda mówię tu na podstawie zdjęć ze ślubów, których widziałam wiele, w wykonaniu różnych fotografów i to że ktoś ma dobry sprzęt wcale nie oznacza, że potrafi wykorzystać jego możliwości, bo "pstrykać" zdjęcia każdy może. Dlatego chciałam się upewnić, ze to naprawdę wyjdą grosze Wink
A masz może jakiś namiar na portfolio tego pana /strona internetowa albo adres picasy na serwerze google? Chętnie bym coś zobaczyłaSmile

(fotografia to mój konik;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Iza




Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 23:49, 21 Gru 2011    Temat postu:

A jeszcze jedno pytanie apropo fotografa, bo moim zdaniem to też jest zbytek. Oczywiście potem będziemy musięli płacic za wybrane zdjęcia?nie wydaje mi sie, zeby w tej cenie były przewidziane zdjęcia dla każdego...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pinezka




Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 8:12, 22 Gru 2011    Temat postu:

zdjęcia pozgrywamy na pendriwy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pinezka




Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 18:25, 23 Gru 2011    Temat postu:

Lista na bal zamknięta. W wolnym czasie umieszczę ją na forum lub na poczcie. Nie ma już możliwości wpisania się- chyba że zamiennie za kogoś, kto ewentualnie będzie chciał zrezygnować dla tej osoby. Kasię Ślesicką, Magdę Rambierd oraz Martę Tas proszę o możliwie szybki kontakt w wiadomej sprawie.
Druga sprawa- zgodnie z życzeniem- dzika wykreśliłam z menu- dałam w to miejsce de volaille. Nie będzie też tortu, sałatki caprese, zupy na gęsinie oraz oscypka z żurawiną. Dodalismy za to bogracza-bedzie stal cały czas w podgrzewanych bemarach, zamiast caprese, sałatkę z tortellini serowym, szynką i ananasem, dojdą jeszcze 1-2 sałatki. Na stół wejdą jeszcze owoce, których wcześniej nie wymieniłam. Wstępnie zabawa zacznie się o 19. Jeżeli ktoś uważa, ze wcześniej lub później bedzie lepiej, to proszę pisać. Po Świętach dostanę od managera plan sali z rozstawieniem stołów, więc będzie można sobie zarezerwować ewentualnie stolik. Stoły są na 11-12 osób. Rezerwować bedzie można tylko cały- wtedy tylko ma to jakiś sens. Oczywiście rezerwacje nie są konieczne, ale jeżeli ktoś ma życzenie usiąść sobie w gronie wybranych osób to nie widzę przeszkód.
To by było na tyle. Wesołych Świąt wszystkim !Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
corek




Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 18:33, 23 Gru 2011    Temat postu:

Jak to dzika nie bedzie ??? przeciez to gwozdz programu mial byc...
Przyznawac sie kto nie chcial dzika?? Sad


Ostatnio zmieniony przez corek dnia Pią 18:43, 23 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.amg2007.fora.pl Strona Główna -> Ogłoszenie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 4 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin