Forum www.amg2007.fora.pl Strona Główna www.amg2007.fora.pl
dla studentów Farmacji na AMG (2007)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Organizacja BALU MGR
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.amg2007.fora.pl Strona Główna -> Ogłoszenie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szejron




Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 19:28, 01 Sty 2012    Temat postu:

ja czytam i czytam i nie mogę sie doczytać 150 złoty za osobe, tak??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patisonek881




Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: gr 2, gdynia

PostWysłany: Pon 16:19, 02 Sty 2012    Temat postu:

Tak
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pinezka




Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 15:30, 05 Sty 2012    Temat postu:

Wszystkim, którzy wysłali mi pieniądze na konto odsyłam smsy z potwierdzeniem. Jeżeli ktoś z Was ma mimo wszystko jakieś pytania albo wie, że jego przelew może nie dojść dzisiaj do końca dnia to piszcie. Jeżeli ktoś wie, ze na bal nie pójdzie i chce jeszcze zrezygnować to też piszcie. Jedynie Magdzie Joskowskiej nie mogłam odpisać na smsa bo wysłała mi 10-cyfrowy numer:) Ale przelew oczywiście doszedł. Póki co to wszystko
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pinezka




Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:20, 19 Sty 2012    Temat postu:

Wiem, że jesteście zajęci zaliczeniami i egzaminami, ale bal się sam nie zrobi. Aktualnie mamy już załatwioną salę, zapłaconą zaliczkę, jest gotowe menu, jest też fotograf i wszystko wskazuje na to, że muzyka też niedługo będzie odhaczona na liście "spraw do załatwienia".
Jest kilka osób, które same z siebie angażują się w tą sprawę- i za to bardzo im dziękuję. Chciałabym, żeby każdy, kto przejmuje się NASZYM WSPÓLNYM BALEM i chce mieć wpływ na to, jak będzie wyglądał-żeby dzwonił lub pisał do mnie i oferował swoją pomoc.
Aktualnie mam do załatwienia tort- jeżeli ktoś zna osobę, która domowym sposobem podejmie się zrobienia tortu "tematycznego pt FARMACJA" na ok 140 osób( to mogą być dwa mniejsze torty) lub orientuje się w cukierniach, piekarniach, które w rozsądnej cenie nam go zrobią,to proszę o kontakt.
Chciałabym jeszcze uświadomić parę rzeczy- fotograf jest już "zaklepany". ALE: nie spodziewajcie się zdjęć jak od mega profesjonalisty- być może wyjdą świetnie, ale chłopak, który do nas przyjdzie nie zajmuje się tym zawodowo. Robi przyzwoite zdjecia, za które zapłacimy niewiele. Tak więc nie chciałabym po balu usłyszec, że zdjęcia są beznadziejne, do kitu czy cholera wie, co człowiek marudzący może jeszcze wymyśleć. Ogólnie idea miała być taka, żeby po imprezie została pamiątka w postaci zdjęć. Ze wstępnych ustaleń wiem, że zdjęcia będą robione wszystkim w trakcie balu, ale jak najbardziej możecie podchodzić do Oskara i prosić o zrobienie jakiś specjalnych- z mężem, chłopakiem czy bratem w zależności kto z kim przyjdzie...Smile
Kolejna sprawa- godzina rozpoczęcia-19.30? Moim zdaniem nie ma co zaczynać za wcześnie.
Dalej-jeżeli ktoś chce zaklepać te firmę przewoźniczą, o której mowa była na początku to też zachęcam. Wystarczy wiadomość do mnie, że ktoś się tym zajmuje i będę spokojna. Chodzi o to, że ja nie chcę być za wszystko odpowiedzialna i dostać od kogoś jopów za to, że coś nie wypaliło. Ja poświęcam naprawdę sporo czasu na to, żeby wszystko było dopięte na ostatni guzik.
I na koniec-jeżeli ktoś ma jakiś fajny pomysł, cokolwiek to piszcie!!! Ja nie jestem jasnowidzem-jeżeli nikt nie będzie wypowiadał się w tej sprawie, to będzie moja wizja balu, a tak naprawdę poza mną idziecie Wy wszyscy i każdy ma w tej sprawie prawo do wypowiedzi. CZEKAM NA WASZĄ INICJATYWĘ- TO NIC TRUDNEGO.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pinezka




Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 16:53, 23 Sty 2012    Temat postu:

Dzwoniłam dzisiaj na Taksówki- As Taxi bierze w taryfie nocnej 2,7km+6 zł za trzaśniecie drzwiami. Nie umowilam się z nimi, żeby podstawili nam taksówki bo za to też musielibyśmy płacić. A tak ich szef powiedział mi, ze bez problemu będą w stanie podjechac na Plac Zebrań Ludowych w ciągu 10 minut. Dalej dzwonić nie bedę bo już nie mam pomysłów. Telefon na ich taksówki to
58 302-23-03, 19-660l ub 660-619-660
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pinezka




Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 19:11, 06 Lut 2012    Temat postu:

Kolejny raport:
1) Mamy profesjonalnego Dj'a i osobę,która pomoże nam poprowadzić imprezę. Mają dobry sprzęt grający oraz profesjonalne oświetlenie. Będą dla nas grali od godz 19.30 (czyli od rozpoczęcia aż do godz 4.00). Jeżeli macie jakieś propozycje muzyczne możecie do mnie pisać. Duet zorganizuje nam jakieś zabawy,które nie potrwają długo,ale urozmaicą imprezę. Jeżeli macie oryginalne pomysły to piszcie. Aczkolwiek nie spodziewam się po Was już chyba niczego...

2)Fotograf tez już jest.Podpisałam z nim umowe. Dysponuje bardzo dobrym aparatem i jakimiś tam lampami czy parasolkami. Ze swojej strony miał sporo pomysłów na zdjęcia. Chce nam zrobić jakieś grupowe i w parach nawet.

3)możecie rezerwować stoliki-nie jest to konieczne. Zostało 8 stolików po 11 osób,jeden 16-osobowy i jeden 6-osobowy. Jeżeli chcecie zarezerwować stolik musicie mieć pelną liczbę osób i podać mi konkretnie kto będzie przy nim siedział- na prywatną wiadomość. Liczy się pierwszeństwo zgłoszeń.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pinezka




Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 20:28, 07 Lut 2012    Temat postu:

zostal jeden stolik na 6 osob i 6 po jedenascie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szyna




Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 20:31, 07 Lut 2012    Temat postu:

jak coś to nasze 2 stoliki mają po 2 miejsca wolne przy każdym z nich więc jeżeli ktoś nie ma pomysłu z kim chce siedzieć albo mu wszystko jedno to zapraszamy Very HappyVery Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mm




Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 14:39, 08 Lut 2012    Temat postu:

Chętnie przyjmiemy jedną osobę do 11-osobowego stolika:-) Więcej szczegółów podam na priv:-))))
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
liyaahh




Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: gr.4

PostWysłany: Śro 14:49, 08 Lut 2012    Temat postu:

Mam do odstąpienia 1 bilet na nasz wspaniały bal !!!! Popytajcie kogoś, proszę. Byłabym wdzięczna Wink Giovi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kasia




Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 15:45, 08 Lut 2012    Temat postu:

Przyjmiemy 3 osoby do stolika 11 osobowego Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ahroun




Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Gdyni, z Gdańska i ze Słupska. :P

PostWysłany: Śro 17:34, 08 Lut 2012    Temat postu:

potrzebujemy dwóch osób do stolika! Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pinezka




Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 19:19, 08 Lut 2012    Temat postu:

Zostały stoliki 11-osobowe. Jeżeli chcecie zarezerwowac stolik to podajcie pelna liczbe osob. Niektorzy z Was podaja mi 10 osob na 11-osobowy stolik. Nie bede rezerwowala takich stolikow bo potem beda problemy z usadzeniem osob. Rozumiem tez,ze wygodniejsze bylyby 12osobowe,ale niestety mozna tam wstawic jedynie 11-nastki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marian
Moderator



Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 21:38, 08 Lut 2012    Temat postu:

W sprawie stolików proszę zgłaszać się o mnie na PW lub FB. Jutro dostanę od Uli listę osób które idą na bal i wtedy podam do publicznej wiadomości którzy ludzie nie są jeszcze przypisani do żadnego stolika, żeby ułatwić stworzenie 11stek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marian
Moderator



Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 23:38, 08 Lut 2012    Temat postu:

Marian napisał:
W sprawie stolików proszę zgłaszać się do mnie na PW lub FB. Jutro dostanę od Uli listę osób które idą na bal i wtedy podam do publicznej wiadomości którzy ludzie nie są jeszcze przypisani do żadnego stolika, żeby ułatwić stworzenie 11stek. Ale jeśli do jutra stworzy się jakiś komplet to dawać znać! Wink


Ostatnio zmieniony przez Marian dnia Śro 23:38, 08 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.amg2007.fora.pl Strona Główna -> Ogłoszenie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 6 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin